top of page
  • תמונת הסופר/תגודלייף

צבעים של סתיו

כתבה, צילמה, ערכה: רעות דומיניץ


החורף עדיין לא פה, אבל בבקרים ובערבים קריר יחסית; כולם סביבי מקוררים וברחובות, העצים כבר השירו את עליהם- מה שאומר שמבחינתי כל הסימנים מראים, שהסתיו הגיע. כמובן, שעם בואו, מיד הוצאתי את כל הקרדיגנים מהמגירה ותליתי אותם בהתרגשות מוגזמת על מתלה הבגדים שלי.

בכל מה שנוגע לאופנה, עונות המעבר הן אלה, שאהובות עליי במיוחד, כי הן מאפשרות לי לצאת מאזור הנוחות של צבעים ניטרליים (אפור, קרם, חום בהיר וכמובן- שחור) ולהתנסות בצבעים פחות שגרתיים עבורי- כמו חרדל, צהוב עמוק (מריגולד), כתום על גווניו השונים ועוד.

את כל הקרדיגנים בתמונה קניתי בזארה בסייל האחרון. כן, בחודש יולי קניתי בגדים לסתיו ולחורף- כזו אני, מוזרה. מה שאני מאוד אוהבת בסקלת הצבעים הזו, היא היכולת לגוון וללבוש את אותה שמלת קרם מפשתן עם כל קרדיגן או צעיף שיש באוסף. וכך אני עושה. בכל עונה, אני בוחרת 3-4 שמלות ומתאימה אותן לשלל קרדיגנים, סוודרים, עליוניות דקות וצעיפים. בכך, אני יוצרת לעצמי מלתחה שמורכבת ממעט פריטי לבוש, אך עשירה ואקלקטית. במיוחד לפוסט הזה, צילמתי את שלוש השמלות האהובות עליי כרגע, להן ניתן להתאים פריטים משלימים ללא מאמץ.


השמלה הראשונה- שמלת חרדל מפשתן

זה לא סוד, שחרדל הוא אחד הצבעים האהובים עליי (לא סתם קראתי לסטודיו שלי Mustard and Mint, על שם שילוב הצבעים האהוב עליי- ירוק מנטה וחרדל). את שמלת החרדל הפשוטה הזו קניתי בתמנון ומאז הלכתי איתה אינספור פעמים. היא דקה ונעימה, מחמיאה לכל צבע עור, יושבת יפה על הגוף והכי חשוב (מבחינתי)- היא באורך המושלם. ניתן להשיגה כאן. מה אפשר להתאים לה? שרשרת בצבע זהב צהוב, עם תליון עדין בעיצוב ורד, כמו זו של ה' שטרן שאני מאוד אוהבת; ליפסטיק אדום חם, כמו הליפסטיק המושלם הזה , בצבע Burnt Cherry, מסדרת המאט של בובי בראון; וכמובן- נעליים מחומרים טבעיים, כמו אלו או אלו.


השמלה השנייה- שמלה ירוקה עם דיטליים עדינים

השמלה המושלמת לסתיו, בעיניי לפחות, היא שמלת הקומות העדינה הזו, שמצאתי בזארה. הצבע שלה, ירוק-זית עדין (שלעתים נראה יותר אפרפר מירוק), הוא המעלה העיקרית בה, פשוט כי זהו צבע מתוחכם בעיניי ומחמיא מאוד לכל גוון עור. מדובר בשמלה עם שרוולים ארוכים, להם כיווצים בפרקי הידיים, שנראים נפלא עם לק בצבע כהה, כמו הגוונים הנפלאים של Essie, שאני כל כך אוהבת.

עוד כיווצי בד ניתן למצוא מתחת למותניים. הכפתורים היפים שלה הופכים אותה לעדינה עוד יותר, אבל העובדה שהיא קצרה מעט מורידה, בעיניי, מהוורסיטיליות שלה. אני מתאימה את השמלה לכפכפים שקניתי בסטורי לפני כשנתיים ומקפידה להתאפר באיפור מעושן עדין. באמצעות החלפת הצללית השחורה בצללית אפורה-כהה (כמו למשל בשימוש בצללית האפורה של שאנל), המראה שמתקבל הוא מעודן יותר וככזה, יותר שימושי ליומיום.


השמלה השלישית- שמלת קרם עם כיסים וכפתורים

את שמלת הקרם הזו רכשתי ב- FASHION CLUB והיא כל כך נפלאה, שמבחינתי ללבוש אותה כל יום, כל שעות היום. היא מחמיאה, נשית ונעימה על הגוף. קניתי אותה ב-20 שקלים בלבד והייתי קונה אותה גם ב- 200 ש"ח ואפילו יותר. אם היו עוד צבעים, בהחלט הייתי קונה את כולם. היא אחד הפריטים האהובים עליי במלתחה ואני אוהבת ללכת איתה עם שיער קלוע בצמה, או עם שיער פזור בתוספת סיכת ראש יפה; בכפכפים או בנעלי סירה; עם צעיף דק או עם ג'קט ג'ינס. כל כך עדינה, כל כך ורסטילית- כמו שאני אוהבת.

ואם בסיכות ראש עסקנו, בסתיו אני אוהבת לשים סיכות וקשתות לשיער ועוד יותר אוהבת להכין כאלה. את סיכת הראש המתוקה הזו הכנתי בפחות משתי דקות. כל מה שצריך בשביל להכין סיכת ראש כזו בעצמך הוא חוט ייעודי לליפוף פרחים, סיכת ראש לעיצוב עצמי (מצאתי רק שחורה אבל הייתי מעדיפה לבנה) ופרחים מחנות הפרחים האהובה עליכן.

והתוצאה: יפה, עדינה ולא מתאמצת.

גם פה, הייתי מוסיפה ליפסטיק אדום-כהה, אבל מקפידה לא ללכת על אדום קר, כי בעיניי הוא לא מתאים כלל למראה הטבעי הזה. מנגד, אדום חם יכול בהחלט להתאים, כל עוד הוא מגיע בגימור מאט. הליפסטיק האדום של בובי בראון הוא רכישה יחסית חדשה עבורי, אבל מאז הוא פשוט לא יוצא מהתיק שלי. מושלם!

ושמלה אחרונה לקינוח- שמלת פשתן עם כיסים וכפתורים

הבטחתי לכתוב על שלוש שמלות והנה, אני כותבת על הרביעית. ככה זה כשיש לך בארון שמלה שאת כל כך אוהבת, כזו שאת פשוט לא רוצה להפסיק ללכת איתה, כי היא כל כך מחמיאה וכל כך נוחה. כזו היא שמלת הפשתן הזו ממנגו, שקניתי בקיץ שעבר ומאז הולכת איתי יחד בכל עונות השנה. חפשו לכן שמלה כזו והבטחה שלי, שלעולם לא תעמדו מול ארון הבגדים ולא תדעו מה ללבוש.


סתיו נעים לכולן!

רעות

59 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page